Sunday, October 2, 2011

~LAYAH BIDADARI UTK MAJLIS TUNANG NANA~

Layah BIDADARI ni saya buat untuk majlis tunang adik saya. Layah merah yg terhasil ni ada rahsianya. Sbnrnya kain buat layah ni, kain lebihan dari buat kaftan merah saya yg untuk photoshoot wedding anniversary ari tu. jadi bentuknya ada lain mcm sikit sbb kain tak cukup....hehehe. Layah ni cukup panjang sampai paras pinggang tapi terpaksa sambung kat tengah2. tapi sebbaik kecacatan tu x nampak sangat.

Bahagian atas kepala saya hiaskan dengan manik + lace hitam. Lace hitam tu pun lebih buat kaftan merah.sbb tu sama dengan tudung yg saya pakai tu. tak baik membazirkan? hehehe...so, inilah hasilnya. Layannnn...



2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete