Tuesday, June 8, 2010

TUDUNG NIKAH UNTUK CIK CT WAN KEMBANG

Sebenarnya nama customer saya ni bukannya CIK CT WAN KEMBANG.Nama dia Siti Rahimah...tapi sebab dia orang Kelantan...kita panggil la dia CIK CT WAN KEMBANG...hehehe...

Al-kisahnya...Cik Siti ni telah email pada saya bertanyakan pasal "BIDADARI' 2 minggu sebelum majlis pernikahannya.macam biasa..dgn confidentnya saya kata boleh.tapi Siti ada buat beberapa permintaan. antaranya...dia mahukan saiz tudung lebih besar dari biasa sbb dia kata..dia berleher jinjang.kalau buat kecik,dia takut tudung tu nampak tergantung pulak. Ukur lilit kepala pulak dia minta 40 inch. Pertama kali saya buat tudung CT sebesar saiz ini.Setelah siap,saya pun suruh encit posmen hantar tudung ni ke Tanah Merah,Kelantan.Berdebar2 jugak menunggu respond dari Siti.Maklumlah...takut tak menepati kehendak Siti.

akhirnya,BIDADARI telah bertukar tangan. Berbunga rasa hati saya apabila menerima SMS dari Siti yg berbunyi "Akak...dah dapat tudung nikah.comel...hehehe...". SMS ke-2.."semua ok.x sabar nak pakai malam ni..."



Pengantin baru menggayakan 'BIDADARI' di hari pernikahannya...

1 comment:

  1. sy berminat nk cm ni gk tp kaler off white..baper ye?leh emel sy template_t@yahoo.com

    ReplyDelete