Monday, March 15, 2010

PERODUA APPRECIATION NITE

EVENT : PERODUA APPECIATION NITE
DATE : 13 MAR 2010
VENUE : BERJAYA HOTEL TIMES SQUARE
THEME : BOLLYWOOD

PUNJABI SUIT
Baju ni beli kat butik SAPNA,Batu 2 1/2,Jalan Ipoh.Oleh kerana baju ni harganya mahal sikit...so, saya cari punjabi suit yg modern sikit.Tujuannya...lepas ni boleh pakai balik. Nak beli 'lenga' takut membazir sbb lepas ni nak gi mana la pulak pakai baju tu. Nak pakai sari...kena tunjuk spare tyre la pulak. tak sesuai!!!!

TUDUNG & LAYAH
Anak tudung ni saya beli kat Jalan TAR. Harganya RM5 jer....tapi saya tambahkan beads utk menampakkan lebih mahal dari harga sebenar dan utk memadankan dgn beads yg dah sedia ada pada punjabi suit yg saya beli. Saya juga berjaya menghasilkan LAYAH utk pertama kalinya!Layah juga saya hiasi dgn beads yg sepadan dengan baju dan tudung.hasilnya....taraaa!!!

MAKE UP
Untuk pertama kalinya,saya menggunakan khidmat make-up artist utk event kali ni.Pertama kali mencuba khidmat MIELDA DARIEZ : THE MAKE UP ARTIST ternyata tidak mengecewakan. Siapa-siapa yg berminat nak menggunakan khidmatnya....boleh search kat www.facebook.com/mielda dariez touch:makeup artist....

No comments:

Post a Comment